Kunne du tænke dig at komme med på en spændende vækstrejse i en international teknologisk virksomhed, som i øvrigt er en af Danmarks førende Microsoft Partnere inden for MS Dynamics 365 Business Central? Som den nye Head of PMO hos TRIMIT får du det overordnede ansvar for korrekt gennemførelse af afdelingens IT-projekter, ligesom det er dig der får ansvaret for ledelse og udvikling af afdelingens erfarne projektledere. Du får en central rolle med store frihedsgrader, ligesom du bliver en del af en virksomhed med uformel omgangstone, og hvor det gode fællesskab og et sundt arbejdsmiljø vægtes højt.
Du får en alsidig arbejdsuge, hvor du med reference til virksomhedens COO, får ansvaret for et mindre team af kompetente projektledere og at afdelingens projekter gennemføres korrekt jf. scope, økonomi og tidsplan. Det er samtidig dig, der får ansvaret for at sikre et højt kundefokus i alle projektets faser fra start til slut, samt ved den efterfølgende dialog med kunden. Ydermere sikrer du et retvisende rapporteringsgrundlag i form af BI-rapportering, ligesom du sørger for projektopsamling/evaluering af de enkelte projekter. Du får ligeledes til opgave at vedligeholde og videreudvikle TRIMIT´s projektmodel med henblik på at sikre kvaliteten i projekterne. Som Head of PMO får du også ansvaret for at gennemføre enkelte projekter selv sideløbende med din ledelsesrolle.
Det er vigtigt at du som Head of PMO evner at standardisere TRIMIT Groups projektmodel og de tilhørende værktøjer, for at sikre at projektlederafdelingen eksekverer projekterne på en ensartet måde. Du skal med andre ord agere kulturbærer og vise det gode eksempel.
Som den nye Head of PMO indgår du i chefgruppen i Operations, ligesom du vil få et tæt samarbejde med Sales Team, IT-arkitekter, konsulenter, samt udviklere i portalafdelingen.
For at få succes i denne rolle kommer du formentlig fra en lignende stilling som f.eks IT-projektchef eller lignende rolle med god erfaring som leder for projektledere. Du har derfor evne og solid erfaring med procesbeskrivelser og kvalitetsstyring i projektlederfaserne, samtidig med at du er stærk inden for ressourceallokering. Ydermere har du dine projektlederværktøjer i orden – eventuelt med en certificering i Prince2, Sprint-styring eller SCRUM. Du er desuden kundevant på et strategisk niveau, ligesom du ved hvordan en kontrakt er sammensat, og kan lade den indgå som en del af styringsgrundlaget. Har du et bredt kendskab til Microsoft teknologien, vil det i øvrigt være en fordel.
Det forventes, at du kommunikerer dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale.
Som person er du både proaktiv, grundig og resultatorienteret, hvorfor du også er god til at forudse potentielle udfordringer inden de bliver et aktuelt problem. Du er struktureret og god til at bevare overblikket, ligesom du på naturlig vis tager ejerskab for dine opgaver og har en hands-on tilgang. Ydermere trives du med at håndtere forskellige interessenter, ligesom du er god til at etablere og vedligeholde relationer på alle niveauer både os kunden og internt i TRIMIT. Du har samtidig kommercielt flair, hvorfor du også nemt kan sætte dig ind i kundens næste opgave og behov. Du behøver ingen ledelsesmæssig uddannelse for at komme i betragtning til stillingen, men det er vigtigt, at du føler dig hjemme i ledelsesrollen.
Er du den nye Head of PMO til TRIMIT i Viborg? Så skynd dig at uploade din ansøgning og CV. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Thomas Bech på +45 22 89 89 76. Du kan læse mere om TRIMIT Group her: www.trimit.com.
Vi opfordrer dig til at søge snarest, da vi behandler ansøgningerne løbende.