Administrativ medarbejder med teknisk baggrund

Uggerly Installation A/S er en dynamisk nordjysk virksomhed stiftet i 1993, der med udspring i el har udviklet sig til også at omfatte VVS og svagstrøm. Virksomheden ledes af brødrene Henrik og Jens Uggerly, som også er ejere af virksomheden. Virksomheden beskæftiger i dag godt 300 medarbejdere fordelt på fem afdelinger – en i Jylland, tre på Sjælland og en i Malmø i Sverige. De bærende værdier i virksomheden er effektivitet, kvalitet, godt håndværk og gode løsninger.

For yderligere information om Uggerly Installation A/S se www.uggerly.dk.

Uggerly Installation har et tæt samarbejde med HusCompagniet, hvor de står for el- og VVS-entrepriserne. Til typehusafdelingen søges nu en dygtig administrativ medarbejder.

Med reference til afdelingschefen for typehuse får du en bred administrativ rolle. Dine opgaver bliver blandt andet; oprettelse af byggesager, kontakt til kunder, myndigheder og leverandører og assistance til kunderådgiverne. Du vil bistå i afholdelse af kundemøder i Uggerly Installations showroom i Birkerød, hvor du sikrer, at kunderne får en god oplevelse når I gennemgår deres husprojekt. Sammen med kunden finder I den optimale løsning inden for el og VVS, som derefter dokumenteres i AutoCAD eller CADdy++.

Du har formentligt en baggrund som teknisk assistent, teknisk tegner eller lignende. Du kan som minimum læse og forstå en tegning, og du kan udfærdige tegninger i velkendte tegneprogrammer - gerne AutoCAD eller CADdy++. Du bruger din PC som et naturligt arbejdsredskab, har en god teknisk forståelse og er skarp til at kalkulere. Som person er du struktureret og god til at balancere med flere bolde i luften. Du er udadvendt, serviceminded og trives med kundekontakt. Du har flair for og interesse i administrative opgaver, så du selvstændigt kan oprette og afslutte sager. 

Du bliver en del af teamet i Birkerød, og vi forventer derfor, at du bor i hensigtsmæssigt kørselsafstand hertil. Du må dog også påregne nogle dage i Ringsted-afdelingen i forbindelse med travlhed, mødeaktivitet og ferier. Du er en vellidt kollega, der samarbejder naturligt, har et godt overblik og ser det som en selvfølge at levere god kunderådgivning.

Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende hverdag i en virksomhed som fortsat er i vækst. Du får hurtigt selvstændigt ansvar og mulighed for at præge tingene i en afdeling kendetegnet af godt humør.

Kan du genkende dig selv i vores værdier og forventninger så send en ansøgning som Word eller PDF-fil mærket "538-UGG" til job@sensu.dk. For yderligere information og spørgsmål kontakt konsulent Jeanet Kristensen, Sensu A/S på telefon 29 45 16 45.